wwe
wwe
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 22:27 :: نويسنده : علی حقیقی منش

همه چيز دربارهي اندرتيكر


UnderTaker Mark Calloway متولد 24 مارس 1962 در هاستن - تکزاس. کار خودش رو در سال 1989 با نام Texas Red در لیگ متوسط USWA آغاز کرد. اولین مسابقه ش رو در مقابل بروزر برادی انجام داد و برد. سپس به Master Of Pain و The Punisher (ادب کننده) تغییر نام داد. اون اولین قهرمانیش رو در اون لیگ تونست با نام Master Of Pain با شکست جری لولر (گزارشگر فعلی RAW) در 1 آوریل 1989 به دست بیاره که نام قهرمانی USWA Unified Heavyweight Title بود. 5 اکتبر همون سال در همون لیگ The Punisher تونست USWA Texas Heavyweight Champion بشه. اواخر سال 1989 Mean" Mark Callous" شخصیت جدید World Championship Wrestling(WCW) شد. در ابتدا اون هم تیمی Dan Spivey در تیم Sky Crapers شد و جانشین Sid معروف شد. ولی اون در WCW هم زیاد دووم نیاورد و درنوامبر 1990 با WWF قرارداد بست. شروع اون در WWF در سوروایور سیرس 1990 بود. UnderTaker برای اولین بار در تیم Ted DiBiase با نام Million Dollar Team تونست Dream Team رو که برت هارت هم در اون بود شکست بده. UnderTaker به وسیله ی دُن جاردین کچ حرفه ای رو آموزش دید. نام همسرش سارا هست که مدتی هم در WWF بازی میکرد. ازدواج اون ها در 21 جولای صورت گرفت. قدش 2 متر و 8 سانتی متر هست. وزن بدنش هم 147 کیلوگرم.

--------------------------------------------------------------------------------------------------- همون طور که شاید بدونید UnderTaker یکی از افسانه های WWE هست و WrestleMania Legend بهش میگن چون 13 رستل منیا شرکت کرده و همه رو برده. البته اگه ببازه باز هم افسانه میمونه. 1 - اولین رستل منیا که شرکت کرد سال 1991 رستل منیا 7 بود. اون با کمک پال بیرر(Paul Bearer) در روز تولدش در لوس آنجلس-کالیفرنیا تونست Hacksaw" Jimmy Snuka" رو شکست بده. البته تقلبی صورت نگرفت و بیرر منیجر بود. 2 - 5 آوریل 1992 در رستل منیا 8 در ایندیا پلیس-ایندیانا تونس Jake Roberts رو شکست بده. بیرر این جا هم منیجر بود. 3 - 4 آوریل 1993 در رستل منیا 9 در لاس وگاس-نوادا تونست Giant Gonzalez رو شکست بده. هاروی ویپل من منیجر گنزالس و بیرر منیجر UnderTaker بودند. 4 - 2 آوریل 1995 در رستل منیا 11 در سیویک سنتر-هارت فورد تونست کینگ کونگ باندی رو شکست بده. تد دی بیس منیجر کینگ کونگ UnderTaker منیجر نداشت. 5 - 31 مارس 1996 در رستل منیا 12 تونست دیزل(نش) رو شکست بده. بیرر باز هم منیجر بود. 6 - 23 مارس 1997 در در رزمنت-هاریزن در رستل منیا 13 UnderTaker مسابقه سر WWF Heavyweight Title با Sid داشت. سید گفت که من تنها کسی هستم که از UnderTaker نمیترسم. و همون شب در مسابقه ش قهرمانی رو به UnderTaker باخت. 7 - 29 مارس 1998 در رستل منیا 14 در در بوستون در مسابقه ای که به برادر مقابل برادر معروفه UnderTaker برادر نصفه ی خودش کین رو شکست داد. بیرر منیجر کین بود. 8 - 28 مارس 1999 در رستل منیا 15 در فیلادلفیا UnderTaker مرحوم Big Boss Man رو در یک مبارزه ی Hell In A Cell شکست داد و آخرش بیگ باس من رو دار زد. البته بیگ باس من بعد برگشت و مرگش دلیل دیگه ای داره. 9 - 1 آوریل 2001 در رستل منیا 17 در هاستن تکزاس زادگاه خود UnderTaker این بار نوبت HHH بود که از UnderTaker شکست بخوره. 10 - 31 مارس 2002 در رستل منیا 18 در تورنتو-کانادا ریک فلر از UnderTaker در یک مسابقه ی بدون DQ شکست خورد. 11 - 30 مارس 2003 در رستل منیا 19 A-Train و Big Show از UnderTaker شکست خوردن. این مسابقه Handicap بود و UnderTaker یه کمک کوچیک هم از یک استرالیایی تازه وارد به نام Nathan Jones گرفت. 12 - 14 مارس 2004 در رستل منیا 20 باز هم نوبت کین بود که در یک برادر در مقابل برادر دیگه از UnderTaker شکست بخوره. 13 - 3 آوریل 2005 در رستل منیا 21 در شیکاگو رندی اورتون که سر کل کل این که میخواست رکورد UnderTaker رو بشکونه با اون مسابقه داد.حتی با این که باباش با دست گچ گرفته کوبوند تو سر UnderTaker باز هم شکست نخورد و برنده شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------- افتخارات در WWF/E : 4 دوره قهرمانی سنگین وزن WWF/E 1 - با شکست هوگن در سوروایور سیرس 1991 در 27 نوامبر. 2 - با شکست سید در رستل منیا 13 که گفتم. 3 - با شکست استون کلد استیو آستن در آور د0اج 1999 در 23 می. 4 - با شکست هوگن در جاجمنت دی 2002 در 19 می. 6 دوره قهرمانی تگ تیم WWF/E 1 - به همراه استون کلد استیو آستن با شکست منکایند و کین در فولی لود?? 1998 در 26 جولای. 2 - به همراه بیگ شو با شکست اکس پک و کین در سامرسلم 1999 در 22 آگست. 3 - به همراه بیگ شو با شکست راک و منکایند در SD! 1999 در 10 سپتامبر در یک مسابقه ی چال کردن در قبر که در آخر بیگ شو داشت روی منکایند خاک میریخت که HHH اومد بیگ شو رو زد و خودش ریخت؛کین هم وسط مسابقه توی سالن استادیوم اومد UnderTaker رو زد. 4 - به همراه راک با شکست اج و کریستین در 10 دسامبر 2000. 5 - به همراه کین با شکست اج و کریستین در 19 آوریل 2001(Brothers Of Destruction). 6 - به همراه کین با شکست دایاموند دالاس پیج و کریس کانیون در 30 آگست 2001(Brothers Of Destruction). یک دوره قهرمانی تگ تیم WCW البته در WWF بازی میکرد.تگ تیم WWF با تگ تیم WCW مسابقه داد و برد. به همراه کین با شکست او هیر و چاک پالومبو در 8 سپتامبر 2001(Brothers Of Destruction). یک دوره قهرمانی Hardcore با شکست آر وی دی در ونجینس 2001 در 9 دسامبر.

--------------------------------------------------------------------------------------------------- نام فن هایی که اکثراً اجر میکنه : 1 - (Takin Care of Business (Dragon Sleeper 2 - Old School 3 - Balistic punches 4 - The Big boot 5 - Running DDT 6 - The Clothesline نام فینیشرها : 1 - Tombstone Pile Driver 2 - Last Ride Power Bomb 3 - Chokeslam From Hel
l --------------------------------------------------------------------------------------------------- UnderTaker ظاهراً خیلی به مردن علاقه داره. تا جایی که من یادمه 4 بار گفتن مرده. اولین بار در سوروایور سیرس 2003 وقتی با مک من بازی چال کردن داشت. کین اومد کمک مک من و آندر تیکر رو چال کردن و گفتن که مرد.تا چند ماه هم گفتن مرده که برگشت. نتیجه ی این مرگ این بود : UnderTaker دارای لقب Dead Man یا مرد مرده هست. بعد از تگ تیم شدن با کین اون به Red Devil یا شیطان سرخ تغییر شخصیت داد و بعد از این که مرد و دوباره برگشت دوباره شد Dead Man. دومین بار در نو مرسی پارسال. در بازی با جی بی ال،هایدنرایک که اون زمان تازه وارد و دوست جی بی ال بود به کمک جی بی ال میاد. برنده ی اون بازی کسی بود که حریفش رو داخل نعش کش مینداخت. هایدنرایک UnderTaker رو با کلروفرم بیهوش میکنه و داخل نعش کش میندازه.بعد با یه ماشین دیگه میکوبه به نعش کش و نعش کش آتیش میگیره. سومین بار هم وقتی که رندی اورتون در نو مرسی امسال انداختش توی تابوت و تابوت رو آتیش زد. چهارمین بار هم همین چند هفته پیش بعد از برگشتنش دوباره میندازش پشت ماشین مرحوم ادی و میکوبش به دیواره ی پشت استادیوم و ماشین آتیش میگیره که این دفعه مردنش چند روز بیش تر نبود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------- از لقب های UnderTaker میتونیم به 1 - Dead Man 2 - Red Devil 3 - American Bad Ass(پر روی آمریکایی) 4 - The Phenom اشاره کنیم.

سایر توضیحات و نکات جالب در مورد وی:


تیکر اولین فن last ride رو در 30 جوئن 2000 به ادج زد
وی جزو 100 کشتی گیر برتر قرن 20 میباشد.
در سال 1999 رهبر تیم ministry of the darkness بود.
اولین کمربند قهرمانی جهان را در survivor series 1991 گرفت.
در سال 1995 چشمان وی به شدت آسیب دید و مدتی هم در اتاق عمل با چشمان پانسمان شده گذراند.
تیکر در زندگیش 2 بار ازدواج کرده و از هر همسرش 2 فرزند دارد.در حال حاضر همسرش سارا کالوی نام دارد که دخترعمویش هست.
هم خودش و هم سارا به ورزش بوکس علاقه دارند.
قبل از اینکه کج کار شود بسکتبالیست حرفه ای بوده.
قد او در زندگی واقعیش 20 سانت کمتر از کشتی کج بوده(برای بلندترکردن قدش تلاش کرده)
از سال 1991 تا 1993 به هیچ وجه در بازی تک به تک نباخته بود.
در13 wrestlemania پی در پی مسابقه را نباخته.حریفان ناکام وی در رستلمینیا به ترتیب از قدیم تا جدید:
randy orton-kane-big show & a_train-ric flair-triple H-big boss man-kane-sycho sid-diesel(kevin nash)-king kong bundy-giant gonzalez-jake roberts-jimmy snuka
یک پسر از همسر اول داره به نام گانر که متولد سال 1993 هستش و یک دختر متولد سال 2002 از سارا دارد.یک پسر به نام کوین از همسر اولش(جودی لین) هم دارد(متولد 1996)
پدرش فرانک در سال 2003 مرد.مادرش کاترین کالوی و برادران بزرگترش دیوید و مایکل و پاول و تیموسی میباشند.
پاول برادر بزرگش در اداره پلیس کار میکند.
آخرین بازی وی در WCW در مقابل lex luger بوده.
در WCW منجرش پاول هیمن(منجر سابق براک)بود.
در حال حاضر اولین کج کاریه که در فیلم هندی بازی کرده!!! اسم فیلم هندیش khiladiyon ka khiladi هست.در این فیلم تیکر هندی حرف میزند!!!!!!!!
بهترین دوست تیکر برایان لی یا همون آندرتیکر قلابی در سامراسلم 1994 هست.او در عروسی تیکر با سارا شرکت کرد.
در سال 2005 دخترش به نام گراسی متولد شد.
تابه حال 2 تا از کمربندهای قهرمانی خود را از هولک هوگن گرفته.
__________________



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 18894
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1