wwe
wwe
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 21:16 :: نويسنده : علی حقیقی منش


دیگران در باره ی اندرتیکر چه میگویند؟

باتیستا:
WWE.COM-2007:برای من کشتی گرفتن با تیکر یکی از ارزوهایی بود که به حقیقت پیوست.فکر نمیکردم که اتفاق بیافتد.در رسلمنیا 23 هر دوی ما محبوب بودیم البته من نمی خواهم از خودم تعریف کنیم ولی ما در رسلمنیا 23 شوء را از ان خودمان کردیم.من واقعا می خواستم احترام ددمن.طرفدارن و کمپانی را به دست اورم.

Batista Unleashed (Autobiography:
پس از پایان بازی با اندرتیکر در رسلمنیا 23:
من نمیدانم تیکر در چه نقطه ای از کریرش قرار دارد.تا انجایی که من شنیدم تیکر تقریبا به پایان نزدیک شده و اگر اخرین دوران قهرمانی تیکر بوده از نظر من بازی ما باید مین ایونت می شداز نظر من باید شوء را با اندرتیکر درحالی که کمربند را در دستانش بالا گرفته تمام می کردیم.

براک لزنر:
KFAN Radio – 2008
وقتی از لزنر در مورد اندرتیکر پرسیده شد:
مارک کالووی بزرگ.ادم خوبی هست و من فرصت داشتم چند بار با او کار کنم و برایم هم مفید بوده.مارک یکی از طرفداران بزرگ MMA هست و از اینکه در بازی بود ازش ممنونم.عالی بود.

 

بقیه در ادامه مطلب قرار دارد

 


کریس بنوا:
WrestleCast Interview:شما ادم هایی دارید مثل اندرتیکر که چند وقت پیش در یکی از طور های خارجی او داشت کشتی می گرفت در حالی که دنده اش شکسته بود و خونریزی داشت ولی اون باز میرفت تا انجامش بدهد و باز می رفت تا انجامش بدهد منظورم اینه که شگفت انگیزه.اون عاشق این بیزنس هست و لازم نبود که این کارها را انجام دهد.


در پاسخ سوالی که پرسیده شده بود که ایا امکان دارد که تیکر مانند هوگن برای پول برگردد:
اگر برگردد برای پول نخواهد بود چون اون عاشق این بیزنس هستش و از روی عشق و علاقه خواهد بود.

ادج:
Source Unknown – 09, December 2008:
استوری لاین من با سینا به عنوان داغ ترین استوری لاین من شناخته شده اما استوری لاین من با تیکر این موضوع رو رد می کنه.تو با کسی طرف هستی که تقریبا هر کاری که بوده را انجام داده و در مین ایونت رسلمنیا در حالی که کمربند قهرمانی در جریان است.این چیزی هست که فکر می کنی هرگز اتفاق نمی افتد اما اتفاق افتاد

هولک هوگن:
“Hollywood Hulk Hogan” Autobiography:
در مورد تومبستون تیکر به هوگن و مصدوم شدن او:
اندرتیکر به من روی یک صندلی تومبستون زد و کمربندم رو ازم گرفت و گردنم رو نیز خراب کرد.اما تقصیر او نبود.تیکر تلاش کرد که به من اسیبی نرسد اما تکان خوردن گردنم باعث شد بروم بیمارستان و چند روزی در اونجا بود.

جان سینا:
Attack Of The Show – 20, February 2009:
در پاسخ سوال قوی ترین فرد WWE :
اندرتیکر.اون این کار را برای مدت زیادی دارد انجام می دهد و به نظر می رسد هر سال بهتر شود.من نمی دانم چه طور این اتفاق می افتد ولی اون یکی از قوی ترین ادم هایی که من باهاش مواجه شدم.

جیم راس:
WWE.com – 04, April 2009:
من بار اول اندرتیکر را در دالاس دیدم که بعد از ان به WCW رفت و از انجا به سمت یک قرار داد بزرگ با WWF رفت تا تبدیل به یک فینام بشود و شاید ترسناک ترین و محترم ترین فرد کمپانی.من پیش از این فکر می کردم هیچکس به وضعیت اندری د جاینت دست نمی یابد تا اینکه تیکر موفق به شکست 16 نفر که خواستند یکی از بزرگترین استریک های رسلینگ را پایان دهند شد و اندری دیگر به تنهایی به عنوان رئیس نیست بلکه شانه با شانه با دیمن او ددولی ایستاده و امروز اتاق برای این دو استار bigger than life هست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج و آدرس worldofwwe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1